ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نوسان اندک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۹۴۰۳
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
نوسان اندک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ آذر ۱۴۰۲)
بازار سهام در حالی دومین روز هفته را به پایان رساند که شاخص اصلی آن تنها ۱۱۲ واحد به سمت مثبت تحرک پیدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شاخص کل بورس امروز تحرک چندانی نداشت و فقط با ۱۱۲ واحد مثبت در سطح ۱۶۱ میلیون واحد ثابت باقی ماند.

شاخص کل هم وزن، اما شرایط بهتری داشت و در پایان وقت معاملات امروز بیش از ۱۷۰۰ واحد رشد کرد و به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحد رسید. شاخص فرابورس هم رشد ۶۳ واحدی ثبت کرد و در ارتفاع ۲۶ هزار و ۲۹۴ واحدی قرار گرفت.

نماد‌های حکشتی و فولاد امروز بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، وبملت، شبندر، شستا و شتران نیز بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند.

ارزش معاملات بازار بورس امروز به حدود ۵ هزار میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها نیز ۱۴۰ میلیارد تومان از سهام حقیقی‌ها را خریدند.

امروز در حالی ۵۸ درصد نماد‌ها به ارزش ۲۱۰۱ میلیارد ریال در محدوده مثبت معامله شدند که در مقابل ۳۲ نماد به ارزش ۲۴۸۴ واحد در محدوده منفی قرار داشتند. این موضوع بیانگر اقبال معامله‌گران به نماد‌های کوچک بازار است.

در هفته گذشته که شاهد بازاری مثبت با رشد نسبتاً شارپی بودیم که به عقیده بسیاری از کارشناسان این مهم مدیون تجدید ارزیابی شرکت‌ها بود، اما از ابتدای هفته جاری روند بازار تغییر کرد. به نظر می‌رسد انتشار اخبار مربوط به تجدید ارزیابی دارایی‌ها اثر خود را بر بازار گذاشته و اکنون بازار به یک استراحت نیاز دارد.

برخی از کارشناسان معتقدند با روانه شدن سرمایه‌ها به سمت صندوق‌های اهرمی شاهد حبابی شدن نسبی این صندوق‌ها شده است.

اکنون که بازار اخبار تأثیرگذار را پیشخور کرده به نظر می‌رسد تغییرات قیمت دلاری برای بازار جذاب باشد تا به این واسطه بتواند ادامه روند خود را به سهامداران نشان دهد.

نوسان اندک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ آذر ۱۴۰۲)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->